Soláthraíonn an CRF seirbhís réitigh gearán atá éasca le húsáid saor in aisce do chustaiméirí a bhfuil gearáin gan réiteach acu. Déileálfaimid le gach gearán chomh tapa agus is féidir agus soláthróimid toradh duit atá soiléir agus furasta a thuiscint.

Tá sé chéim bhunúsacha inár bpróiseas um réiteach gearán agus taispeántar iad seo sa phictiúr thíos. Tá faisnéis níos mionsonraithe faoi gach céim faoin bpictiúr chomh maith le sonraí faoi cé chomh fada a thógann gach céim de ghnáth.

An Próiseas Réitigh Gearán - Céim ar Chéim

á faisnéis níos mionsonraithe faoi gach céim sa phróiseas gearán CRF thíos, le faisnéis faoi gach céim agus an meán-am a thógann sé chun gearáin a phróiseáil.

Tá cairt do chustaiméirí ag an bhFoireann Cúraim Custaiméirí a leagann amach ár mbunluachanna agus a thugann mionsonraí ar ár ngealltanais do chustaiméirí. Más mian leat cóip a athbhreithniú, ansin oscail ár gCairt do Chustaiméirí.

Céim 1 - Comhlánaigh agus Cuir isteach do Ghearán

Caithfear gach gearán a chur faoi bhráid an CRF i scríbhinn. Is féidir gearáin a chur isteach ag baint úsáide as ár bhfoirm ghearáin nó trínár bhfoirm ar líne. Is féidir an fhoirm a íoslódáil i leagan focal nó pdf, ag brath ar do rogha. Osclófar an leagan is fearr leat trí chliceáil ar na naisc thíos.

Féadfaidh tú d’fhoirm ghearáin chomhlánaithe a sheoladh chuig an bhFoireann Cúraim Chustaiméirí trí ríomhphost nó tríd an bpost. Chun na bealaí éagsúla chun teagmháil a dhéanamh linn a fheiceáil, is féidir leat dul chuig leathanach na Foirne Cúraim Custaiméirí. Is féidir an fhoirm ghearáin ar líne a fháil ach cliceáil ar an táb ar chlé.

Leideanna chun an Fhoirm Ghearáin CRF a Chomhlánú

  • Smaoinigh ar an toradh a theastaíonn uait agus ar an gcaoi ar mhaith leat do argóint a chur ar aghaidh.
  • Cruinnigh aon fhaisnéis a theastaíonn uait lena n-áirítear billí, litreacha, sonraí cuntais, nótaí faoi chomhráite roimhe seo agus aon doiciméid ábhartha eile.
  • Ná seol buncháipéisí gaolmhara. Seol cóip agus coinnigh an ceann bunaidh.
  • Tabhair an oiread sonraí agus is féidir leat - seo do sheans le hinsint dúinn cad a tharla agus cén tionchar a bhí agat.

Céim 2 - Seiceáil CRF

Nuair a gheobhaimid d’fhoirm ghearáin chomhlánaithe, rachaimid i dteagmháil leis an soláthróir nó leis an oibreoir líonra ábhartha chun a sheiceáil go bhfuil a bpróiseas láimhseála gearán curtha i gcrích ag an ngearán. Nuair a dheimhníonn siad go bhfuil a bpróiseas curtha i gcrích aige, iarrfaimid orthu tuarascáil a chomhlánú ar an gcaoi ar láimhseáil siad an gearán.

Nuair a bheidh deimhniú againn ón soláthróir nó ón oibreoir líonra, tabharfaimid freagra duit freisin chun a admháil gur glacadh le do ghearán. Ag an bpointe seo tabharfaimid uimhir thagartha uathúil duit. Luaigh é seo le do thoil i ngach comhfhreagras linn. Féadfaidh sé suas le 5 lá oibre a ghlacadh chun do ghearán a admháil mar gheall ar an ngá le deimhniú a phróiseáil agus a fháil.

Tá sé tábhachtach a aibhsiú nach féidir leis an CRF ach gearáin atá fós gan réiteach a scrúdú tar éis don chustaiméir próiseas gearán na cuideachta ábhartha a chríochnú. Ciallaíonn sé seo mura bhfuil an próiseas iomchuí um láimhseáil gearán curtha i gcrích againn déanfaimid tú a tharchur ar ais chuig an gcuideachta agus comhairle a thabhairt duit conas gearán a logáil leo.

Céim 3 - Cuir do Thuairimí ar fáil

Nuair a gheobhaimid an tuarascáil ón soláthróir nó ón oibreoir líonra, cuirfimid an tuarascáil iomlán ar aghaidh chugat. Iarrfaimid ort a dtuarascáil a athbhreithniú agus freagra a thabhairt orainn le haon tuairimí. Má tá aon rud nach n-aontaíonn tú leis nó má tá aon fhaisnéis bhreise ba mhaith leat a sholáthar mar chuid de do ghearán, tá tú saor in aisce é sin a dhéanamh.

De ghnáth beidh sé thart ar 10-15 lá oibre tar éis dúinn do ghearán a admháil go seolfaimid tuarascáil na cuideachta. Tabharfaimid 10 lá oibre eile duit le teacht ar ais chugainn le haon tuairimí nó faisnéis bhreise atá agat.

Céim 4 - Imscrúdú CRF

Nuair a bhailítear an fhaisnéis ón dá thaobh, sanntar an comhad gearáin do cheann dár ngníomhairí. Ansin déanfaidh siad athbhreithniú ar an bhfaisnéis uile a cuireadh ar fáil. Má theastaíonn aon fhaisnéis bhreise uaitse nó ón soláthróir, leanfaidh siad suas leo chun soiléireacht a lorg ar aon phointí áirithe sa ghearán.

Braithfidh an méid ama a thógfaidh an t-imscrúdú ar chastacht an cháis chomh maith le líon na gcásanna a bhí á láimhseáil ag an bhFoireann Cúraim Chustaiméirí ag an am.

Céim 5 - Cinneadh Beartaithe

Nuair a bheidh an t-imscrúdú críochnaithe ag an ngníomhaire, dréachtóidh siad cinneadh beartaithe ar an ngearán. Leagtar amach sa chinneadh beartaithe seo torthaí an CRF agus an rún atá beartaithe. Má bhraitheann an gníomhaire go bhfuil aon chúiteamh ag teastáil, cuirfear an méid atá beartaithe san áireamh sa doiciméad. Féadfaidh aon treoracha atá ag an CRF don chuideachta a áireamh sa togra freisin chun an cheist a réiteach.

Seoltar an cinneadh beartaithe chuig an gcustaiméir agus chuig an gcuideachta. Tugtar 10 lá oibre don bheirt acu freagra a thabhairt ar an CRF le haon tráchtanna maidir leis an gcinneadh beartaithe. Seo an deis deiridh aon argóintí nó faisnéis a chur isteach.

Céim 6 - Cinneadh Deiridh

Tabharfar aird ar aon fhreagraí ar an gcinneadh beartaithe. Ansin eiseoidh an CRF cinneadh críochnaitheach maidir leis an ngearán. Féadfaidh sonraí faoi aon chúiteamh atá le bronnadh nó aon treoracha eile atá le tabhairt chun an cheist a réiteach a bheith san áireamh sa chinneadh.

Má dhámhann an CRU cúiteamh, caithfidh an soláthróir nó an t-oibreoir líonra an íocaíocht a dhéanamh leis an gcustaiméir laistigh de 14 lá nó laistigh de thréimhse billeála amháin más i bhfoirm creidmheasa do chuntas an chustaiméara atá sé.

Tá sé mar aidhm againn cinntí críochnaitheacha a eisiúint laistigh de 90 lá tar éis dúinn foirm ghearáin chomhlánaithe an chustaiméara a fháil. Féadfaidh an fráma ama seo athrú, áfach, ag brath ar líon na ngearán atá á láimhseáil againn agus i gcás ina mbíonn saincheisteanna teicniúla i gceist le gearán.

Achomhairc

Níl na cinntí deireanacha maidir le gearáin a dhéanann an CRF faoi réir achomhairc.

Tá aon chinntí a dhéanann an CRF maidir le cúiteamh, aisíocaíochtaí nó íocaíochtaí cairte a íoc ceangailteach ar an soláthróir nó ar an oibreoir líonra. Tá aon treoracha maidir le caingne feabhais a áirítear i gcinneadh críochnaitheach ceangailteach orthu freisin.

Mura bhfuil tú sásta le torthaí an CRF ar aon ghearán, tá cead agat do ghearán a thabhairt chuig fóram eile. Féadfaidh na Cúirteanna nó Cúirt na nÉileamh Beag an t-ábhar a thabhairt níos faide ar do shon.

Glaoigh orainn

Táimid anseo chun cabhrú leat. Má tá aon cheist agat faoi ghearán a logáil le cuideachta fuinnimh nó leis an CRF, is féidir leat teagmháil a dhéanamh le Foireann Cúraim Custaiméirí CRF. Chun na bealaí éagsúla chun teagmháil a dhéanamh linn a fheiceáil, téigh chuig leathanach na Foirne Cúraim Custaiméirí.